mandag 12. november 2007

Weeheee!

Da har jeg bestillt flybillett hjem! :D Sandefjord here I come! Den 15. desember så er Ina back in town. Da skal jeg gjøre byen utrygg atter en gang! :P Hehe! Jeg gleder meg masse! Snart er det jul, folkens! Den beste årstida som finnes! Masse god mat, masse blide mennesker, koselig pynt i vinduer og gater, alt lukter så godt, man får leke familien man ikke har sett på lenge og best av alt; man får gi gaver til de man er gla i! <3
Jeg elsker det! :D Og nå har vi jo fått litt snø her oppe igjen så nå begynner julefølelsen å snike seg innpå. Blir spennende med mørketida her oppe og da. Det blir sikkert koselig, mørkt og med masse julelys i gatene. Weehee! Jeg gleder meg jeg. =)

Ugg! Nå begynner vi å nærme oss eksamenstider, det gleder jeg meg veldig lite til.. Æsj! Jeg begynner å bli en smule stressa, men det går sikkert greit, det pleier det. Det skal bli deilig å bli ferdig med det styret så jeg bare kan glede meg til jul og kose meg med litt ferie. :P Jaaaaa. Wooohooo!

Ingen kommentarer: