lørdag 5. april 2008

Påsketur, bajsvær og ny tøs i huset..

Nå har endelig familien fått stilt nysgjerrigheten og fått møte Magnus :P Vi dro hjem til fjor'n i påska og det var kos. Fikk gutten endelig sett den kjedelige lille byen jeg er fra :P Tror han likte seg der, men det var godt å komme tilbake til Tromsø igjen og da. Jeg koste meg i alle fall masse hjemme og det var fint å ha han med. Jeg fikk til og med jobba litt i påska, det var artig. Var Meny-tøs i noen dager. Men det var typisk, før vi kom så var det fint vær hjemme, men så gikk det over til regn og slaps og så masse snø og glatt, mens i Tromsø var det kjempe fint påskevær med sol. Og den dagen vi dro oppover igjen så var det knallvær hjemme og når vi landa i Tromsø så var det surt og full snøstorm! Flaks med påskeværet eller? ;P Haha!

Snakker om flaks, vi har lekkasje på badet i huset hvor jeg har hybel og vi er nå 7 jenter som deler 1 bad, fantastisk.. Og i påska så fikk vi fader i meg lekkasje på kjøkkenet også! Så det endte med at jeg måtte marsje opp til studentsamskipnaden dagen etter vi kom opp til Tromsø og kjefta på dem, siden de enda ikke hadde vært hos oss å kikka på badet vårt som vi sa i fra om for nå 7 uker siden. Men jeg er flink for 2 timer senere kom både vaktmesteren og 3 rørleggere for å kikke på bada våres =) Meg flink!
Men han vaktmester'n er en tosk! Når rørleggermennene sa de kunne rive opp gulvet den dagen for at det skulle tørke over helga så sa vaktmesteren at "det har dere vel ikke tid til? Dere kan heller komme tilbake på mandag å gjøre det da." Men de gutta hadde ikke noe annet de skulle gjøre den dagen og de sa at det fiksa de lett med en gang. Men han vaktmestertosken ga seg faen ikke vøttø! Bah! Møkkamenneske! Men til slutt så skjønte han at de hadde bestemt seg og nå er snart badet oppe fiksa og klart og da har de bare taket igjen nede hos oss =D Happy!

Og så har vi fått ei ny ei i huset, så nå er vi fullt hus. Det er koselig. Hu er fra Tyskland, litt spesiell, men koselig. I begynnelsen så var det ingen av oss som likte henne, men det gikk over når hu faktisk turte å føre en samtale med oss :P Bra, for vi har det kjempe bra her og det hadde vært litt dumt hvis en person alene hadde klart å ødelegge det. Så nå er vi 3 norske jenter, 2 Armensk-Russiske jenter, ei fra Canada og ei fra Tyskland, så her går praten mest i engelsk gitt! Men det er artig, da får jeg holdt engelsken min ved like =)

That's it for now, nå må jeg løpe å hente vaska mi. Me snakkast! ;P

Adios!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.