onsdag 19. september 2007

Jaha, nå har jeg vært her i over en og en halv måned og det begynner å føles som hjemme, men ikke helt. Jeg har allerede begynt å glede meg til jul, dra hjem å treffe familie og venner. Men først så kommer vel jula hit. Vi har snø på hver eneste fjelltopp nå så det er vel ikke lenge til den kommer ned til oss også, men til nå har det bare regna.

På skolen så føler jeg at jeg ligger alt for langt etter, når jeg endelig ha tatt igjen det kapittelet jeg ligger etter så plutselig må jeg lese to til. Og kollokvie gruppe med Gaute, Ida, Magnus og Eirik er håpløst. ;P Det er vanskelig å få noe produktivt ut av de timene annet enn syke teorier om Hvorfor en hest er en hest og er den en hest hvis den ikke har hover og mule? Og Ida's teori om at vi egentlig burde kunne kommunisere med delfiner gjennom språk fordi delfiner har så store hjerner, og de har sitt eget språk med dialekter. Selvfølgelig lurer da Gaute på om måker har dialekter, har de skarre R og rulle R, og hvor bor de henn i landet? Og hvis en måke har rulle R, er den ikke egentlig en due da?
Spørsmålene er mange og de formerer seg stadig, men vi blir ei noe klokere. Jeg får trimmet magemusklene da ;P

Her i huset fortsetter det som vanlig, kjøkkenet blir flittig brukt. Tina og jeg har funnet ut at gangen også er morsom å leke i, noe resten av jentene ikke var så fornøyde med ;P Må jo ha det litt morro også da.
Og snakker om morro, i morgen får Ane en kamerat på besøk som skal bo her i noen dager og Tina og jeg har fått lov til å terrorisere han. Muhaha! Det blir morro det! ;P

Jaja, nå er det ikke lenge til mamma, pappa og Musungen kommer på besøk, det gleder jeg meg masse til!!! ;D Endelig skal de få se hvordan jeg bor og hvor lang tid det tar å ta bussen herfra og til byen ;P Dette blir knall!

Ingen kommentarer: