torsdag 27. september 2007

Nordlys, snø og familiebesøk!

Jiiiiiiiha! Jeg har sett lyset! Det fabelaktige nordlyset! :D Fantastisk! Glem nyttårsaften og raketter, gi meg heller bobledressen, en fluktstol og nordlys. Forrige helg, da så jeg det for første gang og jeg kommer aldri til å glemme det. Jeg må nok ut en kveld snart bare for å stå å se på nordlyset og filosofere litt ;P Haha! I alle fall se på det.

Og i dag når jeg kikket ut av soveromsvinduet mitt og over til Tromsdalen så var det jaggu meg snø langt nedover fjellet! Og snart kommer det hit! =D Jeg gleder meg masse! Det regna når jeg kikka ut vinduet, men når jeg lukket vinduet for å gå til bussen så begynte det filler'n meg å snø! Weehee! Men det gikk raskt over til sludd og regn, men alikevel, ser man snøfnugg så er det snø enten det legger seg eller ikke! Og jeg gleder meg masse til ordentlig snø kommer, endelig en jul med ordentlig snø!

Sparer det beste til sist: I morgen kommer mamma, pappa og Musungen på besøk!!! =) Det blir så koselig. Jeg har ikke hatt den store hjemlengselen, men det skal bli godt å se dem igjen. Og de blir sikkert glade når de får se at jeg faktisk klarer meg selv her oppe i nord "hvor det bare bor samer og reinsdyr og hvor det går isbjørner i gatene". Ane, Tina og jeg har dannet vår egen lille familie her og det er veldig koselig. Endelig skal familiene mine møtes ;P Haha!

Jeje! Det var alt for denne gang, tror jeg.. Jaja! Skjer sikkert masse spennende denne helga som jeg skriver om senere. Hei å hå!

Ingen kommentarer: