fredag 21. desember 2007

Julestemning =)

Woohoo! Da er jeg tilbake i fjor'n igjen etter mye farting gitt! Phuh! Reiste nedover den 15. og tok turen til Oslo den 19. for å besøke go' tøsa mi ;P Men har det kjempe travelt fram til julaften nå. Vi kom hjem i dag og lagde pepperkakedeig hos tøsa og så dro jeg hjem og pakka inn julegaver. I morgen skal vi spise julelunsj med tante og kusina, så skal jeg gjøre siste innspurt på julegavene og på kvelden så er det pepperkakebaking. Lillejulaften er det enda en julelunsj og masse juleforberedelser hjemme og så kommer selve dagen og da er det jo fullt kjør fra morgen til kveld, som jeg gleder meg no utrolig til! =D Så 1. juledag så har jeg ingen planer om å kle meg som folk og ikke bevege meg utenfor døra. Ikke en meter en gang! ;P Hihi!

Men jeg gleder meg masse til de neste dagene nå, det er så koselig å være hjemme og julestemningen begynner å sette seg i kroppen nå. Det blir så koselig med masse familie hos oss på julaften, jeg gleder meg! =) Mamma som stresser og pappa som banner over risgrøten på lillejulaften, det blir herlig! ;P
Men jeg savner Tromsø litt da, og gutten min spesielt! Jeg gleder meg allerede til å dra oppover igjen, det er litt synd å si etter bare en uke hjemme, men det er sant. Hehe! Men nå kommer jo jula for fullt så da rekker jeg ikke å tenke så mye på livet mitt der oppe. Det går så fint så! Og det er vel nesten sånn at uansett hvor man befinner seg henn i verden så er det alltid et annet sted man savner, eller andre mennesker :P Så jeg er i alle fall glad for at jeg er hjemme hos familien min =)

Nei, nå må jeg prøve å sove så jeg er opplagt til i morgen, det kommer til å bli en lang dag med mye fart og spenning og julekjas og mas. Det blir kooooos! Good night! ;P

Ingen kommentarer: