søndag 2. desember 2007

Sove?????

Jah, klokka er nå halv 3 på natta og jeg er lys våken. En blanding av noe eksamensnerver som begynner å snike seg inn i kroppen og det at jeg sovna tidligere i dag og sov i 2-3 timer. Jeg kjeder meg og det er ingen jeg kan plage for alle sover. Hodet mitt trenger hjelp til å skjønne at jeg skal sove på denne tiden av døgnet ;P
Jaja, jeg får finne på noe lurt å gjøre som får meg til å sove.. Rydde litt eller noe, det er kjedelig :P Lek ute i snøen? Da blir man sliten i alle fall, men det er ikke så gøy alene :P Hehe! Men snø er gøy! :D Håper det kommer litt snø i Sandefjord til jul så vi får en hvit jul der i år, det hadde vært koselig. Jeg gleder meg til å dra hjem nå altså! =) Det blir så koselig!

Uff, nå må jeg prøve å sove hvis jeg skal klare å få gjort noe produktivt i morgen ;P
Natta!

Ingen kommentarer: