tirsdag 3. februar 2009

Året er 2009!

Godt nyttår! =)

Haha! Er jeg dårlig til å oppdatere bloggen eller?! Jeg aner ikke om det er noen som leser den da, men hvis det er noen som interesserer seg for hva jeg bedriver tiden min med så beklager jeg at jeg ikke har skrevet på leeenge.
Jeg kan jo begynne med å fortelle at jeg har flytta da. Kjæresten og jeg bestemte oss for å flytte sammen nå rett før jul så nå er vi samboere og trives med det =)
Skolen går så som så, gjør det i alle fall bedre enn jeg har gjort på lenge, men det sier jo ikke stort ;P Håper ting går min vei i år =)
jeg hadde en plan om å begynne å trene på pro gym som ligger rett ved der hvor vi bor også nå da, men så hadde det jaggu meg flytta over til Tromsdalen! Jeg tror ikke det er meninga at jeg skal få til det å være sunn :P Men men, jeg finner vel et annet sted..

Nå framover så er det masse å gjøre, litt pes på skolen og litt gøy. Jeg har eksamen 18. februar og så skal vi på Marit Larsen og Vamp konsert. Og på søndag så skal vi på kino å se Bolt =D Jeg gleder meg masse for den ser så morsom ut!

Jaja, da har jeg i alle fall kommet i gang igjen med å skrive her, så får vi se om jeg klarer å holde liv i denne sia her da ;P

Takk for seg =)

Ingen kommentarer: