torsdag 21. mai 2009

Sommerferie!!! =)

Jaja, da var det sommerferie igjen. Kjeder meg allerede... Men skal heldigvis jobbe i morgen da =) Har ikke skrivd her på lenge nå, men har også laga meg en annen blogg som er: http://pjuske.blogg.no/
Fant ut at det kunne være greit å ha en blogg der hvor flere av vennene mine er også så de og jeg kan holde oss oppdaterte på hverandre. Nå vet folk hvor de finner meg da i alle fall :P

Sommerferien har nettopp starta og jeg kjeder meg som sakt og enda bedre, jeg skal ikke hjem i sommer. Jeg blir her oppe i sommer og skal jobbe 12 helger på rad. Det tror jeg er ny rekord. I alle fall for meg. Men det gjør ingen ting, det er jo bare korte vakter på lørdagene uansett 4-6 timer. Det er peanuts! ;P

Min kjære blir også her oppe i sommer og skal jobbe, men han drar hjem i noen helger da, heldiggrisen. Og da blir jeg helt alene her. Men jeg skal da få lurt noen venninner på besøk og få lurt meg bort på besøk. :P

Jaja, jeg får ta en tur hjem i august eller september. Eller bare vente til jul. Vi får se hva som skjer.

Sjalabais!

Ingen kommentarer: